دزدگیر کارابست
نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد

دزدگیر پایرونیکس

دزدگیر اماکن پایرونیکس یک دزدگیر سیم کارتی و در دسته سری اقتصادی قرار می گیرد که از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. ‏ ویژگی های این محصول: ‏ دارای تلفن کننده سیم کارتی قدرتمند ‏ دارای 20 حافظه سخنگو ‏ مجهز به سیستم شنود محیط ‏ دارای 6 زون با سیم و 15 زون بی سیم ‏ کنترل دستگاه با نرم افزار اندروید، ‏IOS‏ و تحت وب ‏ دارای نمایشگر ‏LCD کنترل 4 وسیله برقی از راه دور از طریق اس ام اس ‏ گزارش ورود و خروج محرمانه ‏ قیمت دزدگیر پایرونیکس کارابست پایین است و جزو ارزانترین دزدگیر اماکن محسوب می شود که با خیال راحت می توان امنیت محیط را به آن سپرد.‏

دزدگیر پایرونیکس EX-65 یک (دزدگیر پایرونیکس Syntex-Ex65) دزدگیر اماکن از نوعی سیم کارتی می باشد. و جزء سری های اقتصادی این خانواده محصوب می شود. شما در حافظه این دستگاه می توانید تا 20 عدد شماره جهت تماس ثبت کنید. و تفاوتی ندارد که این شماره ها موبایل باشند و یا خط ثابت .دستگاه دزدگیر پایرونیک مدل EX-65دارای مجموعاٌ 9 زون می باشد. 6 عدد زون سیمی می باشد و 3 زون بیسیم است. دستگاه قابلیت شنود محیط را در اختیار کاربر قرار می دهد.

دزدگیر سایلکس

دزدگیر سایلکس

سایلکس یکی از برند های معروف و خوش نام دزدگیر اماکن در بازار ایران محسوب می شود که محصولات آن از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشند. دزدگیر سایلکس در داخل کشور تولید می شود و یک برند ایرانی است اما مانند اکثر تولید کنندگان دزدگیر برد آن از چین وارد شده و در ایران اسمبل می شود و جزو سیستم های امنیتی باکیفیت به حساب می آید.

انواع دزدگیر سایلکس کارابست

سایلکس دارای مدل های SL14، PD14، SG7 و SG8 می باشد که مدل SG7 پس از عرضه SG8 از خط تولید خارج شده است و دو مدل دیگر SL,PD 14 نیز از قابلیت های کمتری برخوردار می باشند.

دزدگیر سایلکس SG8

مدل SG8 دارای سه زیر مجموعه است که شامل SG8-805Q و SG8-805S و SG8-LITE می شود که همگی جزو به روزترین تولیدات شرکت سایلکس به حساب می آیند.

سایلکس SG8-Q

این مدل دزدگیر گران ترین محصول از مدل های SILEX می باشد که ویژگی های آن شامل قابلیت اتصال سیمکارت، قابلیت اتصال به خط شهری، پستیبانی از 5 زون، دارای 4 حافظه مدیر و 10 حافظه اطلاع رسانی، دارای اپلیکیشن اندروید و IOS، دارای دو خروجی اسپیکر و 4 رله کنترلی می باشد.

سایلکس SG8-S

این مدل جزو پرفروش ترین سیستم اعلام سرقت برند سایلکس می باشد که تقریبا مشابه مدل Q بوده اما از آن ارزان تر است. مدل SILEX-S نیز هم به خط شهری وصل می شود و هم سیمکارت خور است، 5 زون را در اختیار کاربر قرار می دهد و تمام امکانات دزدگیر SG8-Q را دارا می باشند به جز اینکه در مدل S تنها یک رله کنترلی در اختیار است و علت ارزان تر بودن این مدل هم همین است.





:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: