نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد

هزینه بلیط هواپیما تهران تبریز ثابت نیست و با عواملی همچون فصل سفر، کلاس پرواز، تاریخ پرواز و ایرلاین، تغییرمی ‌کند. ‏شما ‏می ‌توانید برای اطلاع از هزینه پرواز تهران تبریز به سایت آس چارتر مراجعه کنید و سپس با جستجوی مقصد و وارد ‏کردن ‏اطلاعات، از کمترین تا بیشترین قیمت بلیط تهران تبریز آس چارتر را به راحتی ملاحظه فرمایید.‏‎ در صفحه خرید بلیط هواپیما تهران به تبریز در آس چارتر به اینصورت باید اقدام کنید:‏ مبدا و مقصد وتاریخ ‏سفرتان را در کادر جست‌وجو وارد کنید.‏ سپس بلیط‌هایی که برای مقصد انتخابی شما وجود دارد در صفحه‌‌ نتایج جستجو نمایش داده ‏خواهد شد.‏ با استفاده از فیلترها در ستون سمت راست و فیلتر کردن «نوع پرواز» بر اساس «چارتری»، بلیط‌های چارتری موجود ‏برای انتخاب ‏و خرید به شما نمایش داده خواهند شد. خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی ‏ازسایت آس چارتر برای مسافران نوزاد، کودک و بزرگسال با نرخهای متفاوت صورت می پذیرد ‏در حالی که قیمت بلیط کودک و ‏بزرگسال در بلیط های چارتری و غیر قابل استرداد، برابر است.‏‎ ‎ مسافرمی بایست هنگام ثبت نام و رزرو اینترنتی بلیط چارتر نام خود را به صورت صحیح با حروف انگلیسی وارد کند. امکان اصلاح ‏نام مسافر پس از خرید نهایی بلیط وجود ندارد و در صورت بروز هرگونه اشتباه در خرید آنلاین بلیط هواپیما، بلیط خریداری شده می ‏بایست کنسل و مجدداً خریداری شود. بلیط خریداری شده غیر قابل انتقال به غیر بوده و متعلق به مسافری است که مشخصاتش در ‏سیستم وارد شده است. بدین ترتیب در صورت عدم تطابق مشخصات مسافر با مندرجات بلیط هواپیما، از پذیرش مسافر اجتناب خواهد 

 


:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد

راهنمای خرید بلیط مشهد استانبول آس چارتر

هنگام خرید بلیط هواپیما مشهد استانبول بصورت آنلاین مسیر راحتی پیش روی شما است. برای این کار دو مرحله را باید پشت سر بگذارید یک جستجو پرواز درآس چارتر و دو انتخاب پرواز. مرحله اول که مربوط به جستجو می باشد لیست کاملی از پرواز را که شامل ساعت حرکت، میزان بار مجاز، نوع کلاس پروازی و .. را به شما نشان می دهد بعد از این مرحله شما باید پرواز مورد نظر را بر اساس بودجه و برنامه ریزی که دارید انتخاب کنید تا به صفحه رزرو پرواز انتقال داده شوید. در صفحه رزرو باید اطلاعات لازم را در سیستم ثبت نمایید تا بلیط به نامتان صادر شود، به همین راحتی. فقط توجه کنید که در هنگام ورود اطلاعات دقت کافی را داشته باشید تا بعدا با مشکل مواجه نشوید.

 


:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد

بلیط تهران کرمان آس چارتر

در میان پروازهای چارتر کرمان، بلیط چارتری تهران کرمان یکی از پرترددترین پروازها به شمارمی ‌رود. برای خرید بلیط هواپیما چارتر تهران کرمان در مسیر رفت و یا خرید بلیط چارتر تهران کرمان در مسیر برگشت کافی است پروازهای کرمان تهران را به صورت رفت و برگشت در آس چارتر جستجو نمایید. چنانچه بلیط هواپیما تهران کرمان چارتر و یا بلیط هواپیما تهران کرمان چارتر موجود باشد برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز به نمایش در می‌ آید. همچنین در بخش فیلترینگ با اعمال گزینه پرواز چارتر، می ‌توانید به بلیط هواپیما چارتر تهران به کرمان و پرواز چارتر تهران کرمان دسترسی پیدا کرده و با مقایسه نرخ بلیط ها، اقدام به خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما تهران کرمان چارتری نمایید.

بلیط لحظه آخری تهران کرمان

اگر قصد خرید بلیط هواپیما لحظه آخری تهران به کرمان را دارید، کافی است که از سیستم فیلترینگ آس چارتر استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری تهران به کرمان، خرید خود را به راحتی انجام دهید. شما همچنین می توانید از سایت آس چارتر بلیط لحظه آخری مشهد تهران را با کمترین قیمت با اطمینان رزرو نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد

بلیط تهران یزد آس چارتر

کافیست که پروازهای تهران یزد را به صورت رفت و برگشت در سایت آس چارترجستجو نمایید. در صورت وجود بلیط چارتر در مسیر تهران یزد، گزینه چارتر را در کنار نتایج پرواز مشاهده خواهید کرد.

علاوه بر این شما می‌ توانید با اعمال گزینه پرواز چارترتهران یزد در فیلترینگ، به خواسته خود دسترسی پیدا کنید.

بلیط های چارتری در اکثر مواقع از قیمت کمتری نسبت به بلیط های سیستمی برخوردارند. این بلیط ها معمولا توسط برخی از شرکت های هواپیمایی به صورت یکجا خریداری شده و با نرخ کمتری در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. بلیط چارتری یزد نیز به همین منوال است. فقط این نکته را مورد نظر قرار دهید که اگر قصد کنسل کردن این بلیط را داشته باشید، هزینه ای به شما برگشت داده نخواهد شد. همچنین بهتر است بدانید که قیمت بلیط رفت و برگشت یزد یا یک طرفه آن برای هر رده سنی یکسان است



:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()