نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد

تجارت گستر فعالیت خود را بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی از سال ۱۳۷۸ شروع نمود و در طی این سالها همواره یکی از معتبرترین شرکتهای پیشرو در این حوزه است. طراحی سایت تبریز و بهینه سازی سایت در جهت توسعه کسب و کارها از طریق اینترنت جزو فعالیت های اصلی تجارت گستر می باشد و در حال حاضر نیز طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل را در خدمات خود قرار داده است. تجارت گستر با ایجاد تیم های تخصصی طراحی وب سایت تبریز در زمینه های آنالیز، گرافیک و برنامه نویسی اختصاصی و تجارب انجام انواع پروژه های وب در زمینه های مختلف کسب و کار و حضور مستمر سالانه در همایش های برتر بین المللی همواره تلاش کرده است تا دانش و تکنولوژی روز دنیا را در اختیار مشتریان و شرکای تجاری خود قرار دهد و با طراحی حرفه ای سایت و رعایت کلیه استانداردهای سئو و افزایش ترافیک همواره مزیت رقابتی مشتریان خود را نسبت به رقبایشان در ایران ارتقاء داده است.

 
طراحی سایت امروزه نقش پررنگی را در جذب مشتری و بازاریابی اینترنتی دارد و با کمک وب سایت می توان به دنیای پول ساز اینترنت وارد شد و سهمی از این بازار را در دست گرفت.طراحی وب سایت علاوه بر گرافیک سایت و محتوای وب سایت مناسب باید در صفحه اول گوگل نیز دیده شود تا بتواند جذب مخاطب بالایی را از اینترنت داشته باشد لذا طراحی سایت با یک شرکت طراحی وب سایت  قدر و با تجربه اولین قدم در دنیای بازاریابی اینترنتی است.
 
با توجه به اهمیت طراحی وب سایت در تبریز و اهداف بعدی بازاریابی اینترنتی مانند سئو وب سایت و بهینه سازی سئو سایت ، راه اندازی باشگاه مشتریان  ، دیجیتال مارکتینگ ، حضور ، تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی مانند تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام  با انتخاب شرکت طراحی سایت  و ارائه دهنده خدمات جامع بازاریابی اینترنتی معتبر و با تجربه در این راه می تواند اثر گذاری چشم گیری در طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی داشته باشید.
 
برنامه ریزی قبل از اجرای پروژه طراحی سایت
 
شناخت هدف راه اندازی طراحی سایت
شناخت مخاطبین وب سایت آنالیز سایت های وب سایت
رقبا شناخت و آنالیز کلمات کلیدی وب سایت 
تهیه نقشه سایت با توجه به کلمات کلیدی انتخاب شده وب سایت
تولید محتوا مفید و مداوم با توجه به کلمات کلیدی سایت
حضور در شبکه های اجتماعی جهت معرفی طراحی وب سایت جدید
ایجاد بستری هایی در وب جهت درگیرکردن کاربران سایت


:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد

جوابهای بسیاری برای این سوال وجود دارد،سئو روز در این مقاله برخی از دلایلی را که گوگل بک لینک هایتان را ایندکس نمیکند بیان میکند.

 
۱)بک لینکهای شما ارزش ایندکس شدن را ندارد.
آیا فکرمیکنید گوگل لینک های اسپم(هرز)را که در یک پایگاه اسپمی(هرز)ساخته اید را ایندکس میکند ، آن هم در پایگاهی که گوگل در آن پرچم قرمز زده است؟به طور معمول گوگل بک لینک های کم کیفیتی را که هیچ کاربرد مفیدی برای کاربران ندارد را ایندکس نمیکند.در نتیجه راه حل این مشکل ساخت بک لینک های با کیفیت بالا وبا ارزش برای ایندکس شدن است.
 
۲)محتوای مطالب وب سایت شما ضعیف وکپی برداری شده است.
 
محتوای کپی شده دلیل دیگری برای عدم ایندکس شدن یا نشدن بک لینکهای شما در فهرست گوگل است. درسرویس گوگل مطالب کپی شده جایی ندارد. با توجه به این نکته ، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما ۱۰۰٪ بی نظیر و عاری از مطالب کپی شده یا سرقت ادبی باشد.
 
علاوه بر این ، ممکن است که محتوای وبلاگ شما برای خواننده بی ارزش باشد. در این صورت ، اطمینان حاصل کنید که پست شما ازکیفیت بالایی برخوردار است و تعداد کلمات حداقل ۱۰۰۰تا یا بیشتر است زیرا تحقیقات ثابت کرده اند ، وبلاگ با فرم طولانی درصفحه نتایج موتور جستجو (SERP)عملکرد بهتری دارند .
 
واقعیت قابل توجه- براساس مطالعه ای ازSerpIQ مقاله ای با بیش از ۲۰۰۰ کلمه در نتایج جستجوی گوگل عملکرد بهتری دارد و رتبه جستجو را ارتقاء میدهد
 
۳)آیا در حال ایجاد بک لینک با استفاده از سایت هایی بدون برچسب ایندکس نشده،هستید؟
 
اگر بک لینک های تان را از سایتی با برچسب بدون فهرست تهیه کرده اید، بک لینکهای شما بسته میشود مگر اینکه با مدیریت وب سایت تماس برقرار کنید و آنها را متقاعد کنید که برچسب ایندکس نشده را از صفحه یا وب سایت حذف کنند. به هر حال ، این یک مورد نادر است. چه کسی نمی خواهد وبلاگ یا صفحه وب خود را ایندکس کند تا در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده شود؟
 
این موارد تنها بعضی از عوامل اصلی است که چرا گوگل وب سایت و بک لینک شما را ایندکس نمی کند. بنابراین ، اجازه دهید به راه حل هایی بپردازیم که باعث میشود گوگل بک لینکهای تان را ایندکس کند(نمایه گزاری کند).
 
 


:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد

به میلگردهای قطر ۵ تا ۱۰ میلیمتر که قابلیت انعطافی بهتری نسبت به میلگردهای دیگر دارند را اصطلاحا میلگرد زیگزاگ میگویند . میلگرد زیگزاگ 6 میل 55 سانتی در صنعت ساختمان در تولید خرپا و تیرچه کاربرد دارد . میلگرد زیگزاگ 6 میل 55 سانتی از اعضای ضروری تشکیل دهنده تیرچه ها هستند که در کنار میلگردهای بالایی یا فوقانی و میلگردهای کششی یا زیرین، مجموعه ی میلگردهای به کار رفته در تیرچه ها را تشکیل می دهند و ارتباط و اتصال این اجزا با جوشکاری میسر میگردد .

 
برای تهیه میلگرد زیگزاگ 6 میل 55 سانتی و اطلاع از قیمت روز میلگرد میتوانید به سایت ثامن تجارت مراجعه نمایید و همچنین برای مشاوره با کارشناسان میتوانید قیمت لحظه ای را داشته باشید و در صورت درخواست مقدار مورد نیاز را تعیین کرده و سفارش خود را به راحتی ثبت نمایید.
 
تیرچه ها در سقف های تیرچه بلوک دو نوع بتنی و فلزی هستند که میلگرد زیگزاگ در هر دو نوع به کار برده می شود با این تفاوت که در تیرچه های بتنی معمولا زیگزاگ (میلگردهای عرضی) به صورت دوبل و در تیرچه های فلزی به صورت یک ردیف زیگزاگ به همراه ورق های تقویتی استفاده می شود.همچنین از میلگرد های زیگزاگ برای اتصال پاشنه با بتن سقف تیرچه های بتنی و فلزی استفاده می شود ولی در تیرچه های بتنی مقاوم تر است و دیرتر می شکند.


:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد

روسیه کشوری پهناور است که از یک طرف با نروژ و فنلاند و از طرف دیگر با چین و مغولستان و کره مرز مشترک دارد. اگرچه روسیه یکی از قدرت‌های جهانی بحساب می‌آید اما در برخی جنبه های آموزش عالی، کشوری شناخته شده  نمی‌باشد. بر اساس رتبه بندی دانشگاه های دنیا تعداد زیادی از دانشگاه های روسیه در بین برترین دانشگاه های دنیا قرار دارند. وقتی صحبت از دانشگاه های پزشکی در سطح جهانی می شود، کشور روسیه به علت دارا بودن تعداد زیادی دانشگاه پزشکی به عنوان یکی از مقصد هایی است که همیشه مورد توجه قرار می گیرد. به طور کلی حدود 50 دانشگاه پزشکی در سراسر روسیه وجود دارد. دانشکده های پزشکی در روسیه دوره های عمومی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری، فیزیوتراپی و … را ارائه می کنند.

 
آن دسته از افرادی که قصد دارند تا در رشته دندان پزشکی در دانشگاهی مناسب با هزینه­ ی تحصیلی پایین و در خارج از ایران تحصیل کنند، تحصیلدندانپزشکی در روسیه می تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای اپلای مد نظر قرار دهند. افراد متقاضی تحصیل دندان پزشکی در روسیه پس از تحصیل خود از امکانات شغلی مناسبی برخوردار خواهند شد و همچنین با تحصیل در روسیه می توان به اقامت در روسیه نیز دست یافت. تحصیل دندانپزشکی روسیه نیز مانند تحصیل پزشکی در روسیه شرایط عالی برای دانشجویان بین‌المللی دارد. به این دلیل که با شرایطی نسبتا ساده می توان از دانشگاه های روسیه پذیرش گرفت و در مقایسه با کشورهای دیگر هزینه‌هایی به مراتب پایین‌تر و به زبان انگلیسی دارند.
 
شرایط پذیرش دندانپزشکی روسیه
 
پذیرش دانشجو در رشته پزشکی و دندان پزشکی برخلاف بعضی از کشورها در روسیه بدون آزمون انجام می گیرد و متقاضیان تحصیل در رشته دندان پزشکی باید دارای مدرک دیپلم ریاضی یا تجربی، با معدل حداقل 17 باشند. تدریس در این کشور به دو زبان روسی و انگلیسی انجام می گیرد و متقاضی که دارای مدرک زبان است دیگر نیازی به حضور در کلاس های زبان را ندارد.
 
در وحله اول متقاضیان برای تحصیل دندانپزشکی می بایست دوره های پادفک را که دوره های 9 تا 12 ماهه می باشد را پشت سر بگذرانند و بعد از طی کردن امتحانات پایان ترم، به دوره های اصلی دندانپزشکی وارد شوند. در دوره پادفک درس هایی که  برای رشته پزشکی و دندانپزشکی تدریس می شود شامل ریاضی، شیمی، زیست و زبان می باشد و همچنین برای ورود به دوره های پادفک مدرک زبان مورد نیاز نیست. هزینه این دوره ها جدا از هزینه دانشگاه حساب می شود. متقاضیانی که قصد دارند تا به زبان روسی تحصیل کنند باید یک دوره ی 6 تا 10 ماهه زبان روسی را طی کنند و سپس وارد دانشگاه شود.
 
بررسی هزینه تحصیل در رشته دندانپزشکی در روسیه
 
هزینه تحصیل در رشته دندانپزشکی در روسیه با یکدیگر متفاوت است. برخی از آنها به این شرح می باشند. دانشگاه نووسیبیرسک: این دانشگاه دولتی در شهر نووسیبیرسک در سال 1959 تاسیس شد و دارای دانشکده های اقتصاد، دانشکده زبان های خارجی، دانشکده علوم انسانی، دانشکده پزشکی، دانشکده دندانپزشکی و… می باشد. هزینه تحصیل دندانپزشکی در این دانشگاه 3000 $ (دلار) برای هر سال تحصیلی می باشد همچنین شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در رشته دندانپزشکی در روسیه و بررسی موارد دیگر آن با موسسه حقوقی نادیا در ارتباط باشید.


:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد
نکات لازم در هنگام خرید صندلی غذا خوری کودک :
 
هنگامی که کودک قادر به نشستن و غذا خوردن می شود وقت آن است که به فکر تهییه ی صندلی غذا خوری کودک باشیم. این صندلی باید به نحوی طراحی شده باشد که کودک در آن احساس راحتی کند و در عین حال نتواند راحت از آن خارج شود. استفاده از صندلی غذا خوری کودک موجب می شود که کودک بدون کثیف کردن قسمتی از خانه در یک صندلی راحت و مناسب شروع به غذا خوردن کند و نهایتا فقط محدوده ی صندلی اش را کثیف نماید. صندلی غذا خوری کودک معمولا در سنین دو تا سه سالگی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین در هنگام خرید آن بهتر است که یک جنس مرغوب و با دوام تهییه شود. این صندلی ها شامل انواع مختلفی از جمله صندلی پلاستیکی یا فلزی، صندلی با تمام امکانات و صندلی چوبی می شوند. نوع اول این صندلی ها مدل های ساده ای هستند که در بعضی طراحی ها فاقد میز می باشند و قابلیت نقل و انتقال راحتی دارند. قیمت این صندلی ها گران نیست. نوع دوم امکاناتی مانند چرخ، سینی متحرک و … دارند که ارتفاع آنها را می توان تنظیم کرد. این صندلی ها در مقابل رشد کودک می توانند تغییر کنند و تنظیم شوند. صندلی های نوع آخر یعنی چوبی نیز طراحی های جالبی دارند اما کمی سنگین می باشند و جا به جایی آنها دشوار است.
 
 

برای غذاخوردن کودکان صندلی های غذاخوری طراحی شده است که کودک روی آن ها بنشیند و والدین به آن ها غذا بدهند. انواع صندلی غذای کودک در مدل های ساده و طرح دار، چرخ دار و بدون چرخ تولید و روانه بازار می شوند که در فروشگاه سیسمونی رامینا تنوعی بی نظیر از مدلهای مختلف صندلی غذاخوری کودک را می توانید بیابید.

 
لیست سیسمونی نوزاد  شامل انواع صندلی غذای کودک است که از شش ماهگی همزمان با شروع به تغذیه کودک و زمانیکه کودک می آموزد بنشیند کاربرد دارد. انواع صندلی های غذای کودک شامل صندلی غذای پرتابل که قابلیت حمل را نیز دارد از برندهای متنوع و با کیفیت در نی نی مود در دسترس است.


:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()