نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد

هزینه بلیط هواپیما تهران تبریز ثابت نیست و با عواملی همچون فصل سفر، کلاس پرواز، تاریخ پرواز و ایرلاین، تغییرمی ‌کند. ‏شما ‏می ‌توانید برای اطلاع از هزینه پرواز تهران تبریز به سایت آس چارتر مراجعه کنید و سپس با جستجوی مقصد و وارد ‏کردن ‏اطلاعات، از کمترین تا بیشترین قیمت بلیط تهران تبریز آس چارتر را به راحتی ملاحظه فرمایید.‏‎ در صفحه خرید بلیط هواپیما تهران به تبریز در آس چارتر به اینصورت باید اقدام کنید:‏ مبدا و مقصد وتاریخ ‏سفرتان را در کادر جست‌وجو وارد کنید.‏ سپس بلیط‌هایی که برای مقصد انتخابی شما وجود دارد در صفحه‌‌ نتایج جستجو نمایش داده ‏خواهد شد.‏ با استفاده از فیلترها در ستون سمت راست و فیلتر کردن «نوع پرواز» بر اساس «چارتری»، بلیط‌های چارتری موجود ‏برای انتخاب ‏و خرید به شما نمایش داده خواهند شد. خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی ‏ازسایت آس چارتر برای مسافران نوزاد، کودک و بزرگسال با نرخهای متفاوت صورت می پذیرد ‏در حالی که قیمت بلیط کودک و ‏بزرگسال در بلیط های چارتری و غیر قابل استرداد، برابر است.‏‎ ‎ مسافرمی بایست هنگام ثبت نام و رزرو اینترنتی بلیط چارتر نام خود را به صورت صحیح با حروف انگلیسی وارد کند. امکان اصلاح ‏نام مسافر پس از خرید نهایی بلیط وجود ندارد و در صورت بروز هرگونه اشتباه در خرید آنلاین بلیط هواپیما، بلیط خریداری شده می ‏بایست کنسل و مجدداً خریداری شود. بلیط خریداری شده غیر قابل انتقال به غیر بوده و متعلق به مسافری است که مشخصاتش در ‏سیستم وارد شده است. بدین ترتیب در صورت عدم تطابق مشخصات مسافر با مندرجات بلیط هواپیما، از پذیرش مسافر اجتناب خواهد 

 


:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد

راهنمای خرید بلیط مشهد استانبول آس چارتر

هنگام خرید بلیط هواپیما مشهد استانبول بصورت آنلاین مسیر راحتی پیش روی شما است. برای این کار دو مرحله را باید پشت سر بگذارید یک جستجو پرواز درآس چارتر و دو انتخاب پرواز. مرحله اول که مربوط به جستجو می باشد لیست کاملی از پرواز را که شامل ساعت حرکت، میزان بار مجاز، نوع کلاس پروازی و .. را به شما نشان می دهد بعد از این مرحله شما باید پرواز مورد نظر را بر اساس بودجه و برنامه ریزی که دارید انتخاب کنید تا به صفحه رزرو پرواز انتقال داده شوید. در صفحه رزرو باید اطلاعات لازم را در سیستم ثبت نمایید تا بلیط به نامتان صادر شود، به همین راحتی. فقط توجه کنید که در هنگام ورود اطلاعات دقت کافی را داشته باشید تا بعدا با مشکل مواجه نشوید.

 


:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد

بلیط تهران کرمان آس چارتر

در میان پروازهای چارتر کرمان، بلیط چارتری تهران کرمان یکی از پرترددترین پروازها به شمارمی ‌رود. برای خرید بلیط هواپیما چارتر تهران کرمان در مسیر رفت و یا خرید بلیط چارتر تهران کرمان در مسیر برگشت کافی است پروازهای کرمان تهران را به صورت رفت و برگشت در آس چارتر جستجو نمایید. چنانچه بلیط هواپیما تهران کرمان چارتر و یا بلیط هواپیما تهران کرمان چارتر موجود باشد برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز به نمایش در می‌ آید. همچنین در بخش فیلترینگ با اعمال گزینه پرواز چارتر، می ‌توانید به بلیط هواپیما چارتر تهران به کرمان و پرواز چارتر تهران کرمان دسترسی پیدا کرده و با مقایسه نرخ بلیط ها، اقدام به خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما تهران کرمان چارتری نمایید.

بلیط لحظه آخری تهران کرمان

اگر قصد خرید بلیط هواپیما لحظه آخری تهران به کرمان را دارید، کافی است که از سیستم فیلترینگ آس چارتر استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری تهران به کرمان، خرید خود را به راحتی انجام دهید. شما همچنین می توانید از سایت آس چارتر بلیط لحظه آخری مشهد تهران را با کمترین قیمت با اطمینان رزرو نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد

بلیط تهران یزد آس چارتر

کافیست که پروازهای تهران یزد را به صورت رفت و برگشت در سایت آس چارترجستجو نمایید. در صورت وجود بلیط چارتر در مسیر تهران یزد، گزینه چارتر را در کنار نتایج پرواز مشاهده خواهید کرد.

علاوه بر این شما می‌ توانید با اعمال گزینه پرواز چارترتهران یزد در فیلترینگ، به خواسته خود دسترسی پیدا کنید.

بلیط های چارتری در اکثر مواقع از قیمت کمتری نسبت به بلیط های سیستمی برخوردارند. این بلیط ها معمولا توسط برخی از شرکت های هواپیمایی به صورت یکجا خریداری شده و با نرخ کمتری در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. بلیط چارتری یزد نیز به همین منوال است. فقط این نکته را مورد نظر قرار دهید که اگر قصد کنسل کردن این بلیط را داشته باشید، هزینه ای به شما برگشت داده نخواهد شد. همچنین بهتر است بدانید که قیمت بلیط رفت و برگشت یزد یا یک طرفه آن برای هر رده سنی یکسان است



:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد

بلیط هواپیما تهران شیراز یکی از پر ترافیک ترین پروازها در کشوراست ‏‎.‎اما دلیل آن چیست، شیراز از آن شهرهاست که طرفدارانش محدود به ایرانی ها نمی ‏شود و گردشگران زیادی آرزو دارند تا این شهر باستانی و زیبا را از نزدیک ببینند. بسیاری از توریست ها هم که قبلا در فرصتی به شیراز سفرکرده اند، دلایل ‏زیادی دارند تا همچنان بخواهند خاطرات خوش سفرشان به این شهر را تکرارکنند. شیراز، شهری با بوی سرمست کننده بهارنارنج است که وسوسه همیشگی ‏برای رزرو بلیط هواپیما و سفری چند روزه محسوب می شود. بلیط هواپیما تهران شیراز آس چارتر‎ ‎بهترین انتخاب برای شما میباشد.‏

 


:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد

گاهی اوقات پس از این که بلیط هواپیما خریدید و قبل از سفر به دلایل مختلف ممکن است سفر شما کنسل شود یا از رفتن پشیمان شوید. خوشبختانه در مورد بلیط هواپیما این مزیت وجود دارد که در بیشتر مواقع می توانید با برگشت بخشی از پول، بلیط خود را استرداد کنید. البته این موضوع برای بلیط های چارتری و سیستمی متفاوت است. بلیط های سیستمی به جز مواردی خاص قابل استرداد هستند. میزان درصد جریمه و بازگشت پول با توجه به کلاس نرخی و کلاس پروازی بلیط هواپیما، متغیر است. اما پروازهای چارتری عموما غیرقابل استرداد هستند ولی اگر بلیط هواپیما مشهد اهواز آس چارتر خریده اید می توانید با پشتیبانی آس چارترتماس بگیرید تا امکان استرداد را از چارترکننده استعلام بگیریم.



:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد

مشهد که از لحاظ وسعت دومین شهر ایران است، در استان خراسان رضوی قرار گرفته است. مشهد همچنین بعد از مکه عنوان دومین شهر زیارتی دنیا را از آن خود کرده است و هر ساله میزبان میلیون‌ها زائر نه تنها از ایران بلکه از دیگر کشورهای مسلمان دنیا می ‌باشد. بارگاه امام هشتم شیعیان حضرت رضا در این شهر واقع شده است. به غیر از وجود حرم رضوی، زعفران عامل دیگری است که مشهد به خاطر آن معروف شده است. زعفران مشهد از شهرت خاصی برخوردار است. مشهد دارای مهمانسراها و هتل‌های فراوانی است. این شهر در هیچ کدام از فصول سال خلوت نیست، اما می ‌توان گفت شلوغ‌ ترین زمان در مشهد تابستان محسوب می ‌شود. مشهد با برخورداری از مجموعه ای از آثار و جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی در کنار حرم رضوی به عنوان یکی از مقاصد برتر گردشگری در کشور در تمامی فصول شناخته می‌ شود. دربین روش‌های موجود برای سفر به مشهد، سفر هوایی از محبوبیت خاصی برخوردار است. عموماً هواپیما در صدر انتخاب‌های زائران مشهد قرار دارد. تمامی شرکت‌های هواپیمایی مشهد را به عنوان یکی از برترین مقاصد خود شمرده و اکثریت آن‌ها بلیط مشهد را در تمامی کلاس‌های پروازی ارائه می ‌دهند. نرخ بلیط هواپیما تهران مشهد آس چارتر عموماً متغیر است، اما می ‌توان گفت بر اساس فصل بلیط پروازهای چارتر با نرخ کمتری به مسافران فروخته می ‌شوند. در مسیرهای هوایی که به مشهد منتهی می ‌شوند غالباً بهترین هواپیماها دیده می‌ شوند. مشهد از یک فرودگاه بسیار پیشرفته به نام فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد برخوردار است که از جمله شلوغ‌ترین فرودگاه‌های کشور شناخته می ‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد

فروشگاه اینترنتی امداد موبایل با سابقه درخشان خود در زمینه ابزار و قطعات موبایل، دارای یک مرکز کاملا معتبر تعمیرات موبایل در تهران است. این مرکز دارای مجهزترین و پیشرفته ترین ابزارهای تعمیرات موبایل است که توانایی و قابلیت تعمیر و تعویض انواع گوشی موبایل و تبلت را دارد. تخصص و تجربه چندین ساله کادر فنی تعمیرات امداد موبایل باعث شده که اصول کار بصورت تعمیرات تضمینی موبایل باشد.

فعالیت های مرکز تعمیرات امداد موبایل بصورت کاملا تخصصی در تعمیر انواع گوشی سامسونگ، آیفون، هواوی، شیائومی و… است که بصورت دقیق تر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعویض باتری گوشی
  • تعویض تاچ ال سی دی
  • رفع مشکل آنتن دهی
  • تعمیر سوکت شارژ

تعمیرات آنلاین موبایل در سایت امداد موبایل به گونه ای است که ابتدا باید فرم درخواست تعمیر موبایل زیر را به دقت پر کنید. پس از اینکه فرم را تکمیل و ثبت کردید، کادر فنی در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی و با شما تماس گرفته می شود.

خدمات مشاوره تعمیرات موبایل بصورت کاملا رایگان صورت می گیرد و بعد از آن هزینه تعمیر گوشی به شما اعلام می شود. در صورت تمایل یک پیک به آدرس شما در تهران ارسال شده و گوشی از شما تحویل گرفته می‌شود.

تعمیرات آنلاین موبایل در مرکز امداد موبایل دارای گارانتی معتبر بوده و پس از هرگونه تعمیر، گوشی درب منزل به شما تحویل داده می‌شود. بعد از تست نهایی و اطمینان خاطر شما از عملکرد گوشی، می توانید هزینه را پرداخت کنید.
آیا مشاوره تعمیرات رایگان شما بصورت 24 ساعته است؟

خیر، مشاوره تعمیرات و پاسخگویی به سوالات شما فقط در ساعات ادارای صورت می گیرد. اما شما قابلیت پر کردن فرم و درخواست تعمیرات خود را در تمام طول شبانه روز را دارید.

آدرس امداد موبایل:

دفتر تهران: تهران، میدان ونک، برج نگار، طبقه ۷، واحد ۸
دفتر شیرازشیراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

منبع: https://emdadmobile.net/



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد

جوابهای بسیاری برای این سوال وجود دارد،سئو روز در این مقاله برخی از دلایلی را که گوگل بک لینک هایتان را ایندکس نمیکند بیان میکند.

 
۱)بک لینکهای شما ارزش ایندکس شدن را ندارد.
آیا فکرمیکنید گوگل لینک های اسپم(هرز)را که در یک پایگاه اسپمی(هرز)ساخته اید را ایندکس میکند ، آن هم در پایگاهی که گوگل در آن پرچم قرمز زده است؟به طور معمول گوگل بک لینک های کم کیفیتی را که هیچ کاربرد مفیدی برای کاربران ندارد را ایندکس نمیکند.در نتیجه راه حل این مشکل ساخت بک لینک های با کیفیت بالا وبا ارزش برای ایندکس شدن است.
 
۲)محتوای مطالب وب سایت شما ضعیف وکپی برداری شده است.
 
محتوای کپی شده دلیل دیگری برای عدم ایندکس شدن یا نشدن بک لینکهای شما در فهرست گوگل است. درسرویس گوگل مطالب کپی شده جایی ندارد. با توجه به این نکته ، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما ۱۰۰٪ بی نظیر و عاری از مطالب کپی شده یا سرقت ادبی باشد.
 
علاوه بر این ، ممکن است که محتوای وبلاگ شما برای خواننده بی ارزش باشد. در این صورت ، اطمینان حاصل کنید که پست شما ازکیفیت بالایی برخوردار است و تعداد کلمات حداقل ۱۰۰۰تا یا بیشتر است زیرا تحقیقات ثابت کرده اند ، وبلاگ با فرم طولانی درصفحه نتایج موتور جستجو (SERP)عملکرد بهتری دارند .
 
واقعیت قابل توجه- براساس مطالعه ای ازSerpIQ مقاله ای با بیش از ۲۰۰۰ کلمه در نتایج جستجوی گوگل عملکرد بهتری دارد و رتبه جستجو را ارتقاء میدهد
 
۳)آیا در حال ایجاد بک لینک با استفاده از سایت هایی بدون برچسب ایندکس نشده،هستید؟
 
اگر بک لینک های تان را از سایتی با برچسب بدون فهرست تهیه کرده اید، بک لینکهای شما بسته میشود مگر اینکه با مدیریت وب سایت تماس برقرار کنید و آنها را متقاعد کنید که برچسب ایندکس نشده را از صفحه یا وب سایت حذف کنند. به هر حال ، این یک مورد نادر است. چه کسی نمی خواهد وبلاگ یا صفحه وب خود را ایندکس کند تا در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده شود؟
 
این موارد تنها بعضی از عوامل اصلی است که چرا گوگل وب سایت و بک لینک شما را ایندکس نمی کند. بنابراین ، اجازه دهید به راه حل هایی بپردازیم که باعث میشود گوگل بک لینکهای تان را ایندکس کند(نمایه گزاری کند).
 
 


:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد

تجارت گستر فعالیت خود را بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی از سال ۱۳۷۸ شروع نمود و در طی این سالها همواره یکی از معتبرترین شرکتهای پیشرو در این حوزه است. طراحی سایت تبریز و بهینه سازی سایت در جهت توسعه کسب و کارها از طریق اینترنت جزو فعالیت های اصلی تجارت گستر می باشد و در حال حاضر نیز طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل را در خدمات خود قرار داده است. تجارت گستر با ایجاد تیم های تخصصی طراحی وب سایت تبریز در زمینه های آنالیز، گرافیک و برنامه نویسی اختصاصی و تجارب انجام انواع پروژه های وب در زمینه های مختلف کسب و کار و حضور مستمر سالانه در همایش های برتر بین المللی همواره تلاش کرده است تا دانش و تکنولوژی روز دنیا را در اختیار مشتریان و شرکای تجاری خود قرار دهد و با طراحی حرفه ای سایت و رعایت کلیه استانداردهای سئو و افزایش ترافیک همواره مزیت رقابتی مشتریان خود را نسبت به رقبایشان در ایران ارتقاء داده است.

 
طراحی سایت امروزه نقش پررنگی را در جذب مشتری و بازاریابی اینترنتی دارد و با کمک وب سایت می توان به دنیای پول ساز اینترنت وارد شد و سهمی از این بازار را در دست گرفت.طراحی وب سایت علاوه بر گرافیک سایت و محتوای وب سایت مناسب باید در صفحه اول گوگل نیز دیده شود تا بتواند جذب مخاطب بالایی را از اینترنت داشته باشد لذا طراحی سایت با یک شرکت طراحی وب سایت  قدر و با تجربه اولین قدم در دنیای بازاریابی اینترنتی است.
 
با توجه به اهمیت طراحی وب سایت در تبریز و اهداف بعدی بازاریابی اینترنتی مانند سئو وب سایت و بهینه سازی سئو سایت ، راه اندازی باشگاه مشتریان  ، دیجیتال مارکتینگ ، حضور ، تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی مانند تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام  با انتخاب شرکت طراحی سایت  و ارائه دهنده خدمات جامع بازاریابی اینترنتی معتبر و با تجربه در این راه می تواند اثر گذاری چشم گیری در طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی داشته باشید.
 
برنامه ریزی قبل از اجرای پروژه طراحی سایت
 
شناخت هدف راه اندازی طراحی سایت
شناخت مخاطبین وب سایت آنالیز سایت های وب سایت
رقبا شناخت و آنالیز کلمات کلیدی وب سایت 
تهیه نقشه سایت با توجه به کلمات کلیدی انتخاب شده وب سایت
تولید محتوا مفید و مداوم با توجه به کلمات کلیدی سایت
حضور در شبکه های اجتماعی جهت معرفی طراحی وب سایت جدید
ایجاد بستری هایی در وب جهت درگیرکردن کاربران سایت


:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()